Vilniaus kolegijos studentės varžėsi „Lietuva 2050” komunikacijos idėjų maratone!

2023-11-21

Išrinkti Vilniaus universiteto (VU) kartu su Vyriausybės kanceliarija ir reklamos bei kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“ organizuoto „Lietuva 2050“ komunikacijos idėjų maratono nugalėtojai. 8 komandos iš įvairių Lietuvos aukštųjų mokyklų varžėsi dėl geriausios ateities vizijos „Lietuva 2050“ komunikacijos kampanijos. 

„Džiugina studentų motyvacija ir įsitraukimas į „Lietuva 2050“ strategijos įgyvendinimą. Tokie konkursai suteikia erdvę kalbėti apie ateities problemų sprendimus, o jaunimo identifikuoti iššūkiai ir iškelti klausimai verčia pažvelgti į strategijoje suformuluotus teiginius iš naujos perspektyvos. Sveikinu nugalėtojus ir visus dalyvius, kuriems buvo įdomu ir svarbu mąstyti apie tai kas mūsų laukia ne tokioje jau tolimoje ateityje”, – sako VU rektorius prof. Rimvydas Petrauskas.

Pirmąją vietą ir 1000 eurų vertės prizą laimėjo komanda „Back to the future”, atkreipusi dėmesį į individualumo, savarankiškumo, asmeninės nuomonės svarbą, paliečiant ir ekologijos temą. Komandos sukurtas šūkis skelbia: „Tik tu gali nuspręsti, ar nori skęsti”.

Už išskirtinę energiją ir drąsią idėją specialųjį prizą laimėjo komanda „4 litai“. Komanda akcentavo kiekvieno individo asmeninę atsakomybę dėl bendros valstybės ateities.

VIKO studentė Roberta (Sveikatos priežiūros fakulteto Dietetikos studijų programa) pasidžiaugė galimybe dalyvauti šiame renginyje. „Likau sužavėta maratono organizavimo tikslumu bei dalyvių geranoriškumu dalintis savo žiniomis.  „Lietuva 2050“ buvo ne tik naujos patirtys išbandant savo kompetencijas, įgytos naujos žinios, patirtys ar pažintys. Šis konkursas – tai viltis ir galimybės. Dalyvavimas maratone prasmingai parodė, kad Lietuvoje gyventi gera, kad svarbu ir mūsų ateitis priklauso tik nuo mūsų pačių, kad kuriame ją mes patys. Tai gražiai buvo aptarta ir diskusijoje, kurioje dalyviai dalinosi savo mintimis, ką galima padaryti savo, tuo pat metu ir  Lietuvos labui. Ši diskusija, man jaunam žmogui, tapo kelrode žvaigžde, kokiu asmenybe galima būti ir kokioje šalyje gyventi. Tikiu, kad Lietuva 2050 jau dabar pakeitė gyvenimus. O sulaukę 2050-tųjų stebėsime savo įdirbį vardan Tos Lietuvos ir prisiminsime 2023 m. kurtas vizijas“.

Robertos mintims pritaria Agnė ir Rusnė (Sveikatos priežiūros fakulteto Ergoterapijos studijų programos studentės) ir Justina (Verslo vadybos fakulteto Ryšių su visuomene studijų programos studentė). VIKO studentės subūrusios komandą „Ergonomiškos elfės“ pristatė savo komunikacines idėjas, jas aptarė ir diskutavo su ekspertais.

Roberta, Agnė, Rusnė ir Justina džiaugiasi įgyta patirtimi, sutiktais savo srities profesionalais ir kolegomis studentais žibančiomis akimis!

VU Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto „Tech Hub“ erdvėje varžėsi 8 komandos iš Vilniaus universiteto, Kauno technologijos universiteto, Vilnius TECH, Vilniaus kolegijos. Renginio metu buvo vertinamas dalyvių sukurtos komunikacijos kampanijos kūrybiškumas, originalumas, inovatyvumas, tikslinės auditorijos įtraukimo potencialas.

Komandas vertino komisija, kurią sudarė VU Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Aistė Almanaitė, prekių ženklų strategijos ekspertas Gediminas Užkuraitis, Ministrės Pirmininkės patarėjas Darius Žeruolis, Vyriausybės Strateginės Komunikacijos skyriaus vyr. patarėja Eglė Kudzmanienė ir reklamos mokyklos vadovas Aivaras Šičkus.

Maratono dalyviai ieškojo būdų, kaip sudominti Lietuvos ateities vizija bendraamžius, kūrė kampanijos žinutę ir šūkį, siūlė vizualinius sprendimus. Trijų dienų renginyje vyko diskusijos su Valstybės pažangos tarybos nariais ir vizijos kūrėjais, buvo skaitomi pranešimai apie komunikacijos tendencijas.

Lietuvos ateities vizija „Lietuva 2050“ yra vienas svarbiausių valstybės dokumentų – jis skirtas valstybės raidai apmąstyti ir ateities lūkesčiams suformuoti. Komunikacijos idėjų maratonu siekiama pristatyti Lietuvos ateities viziją jaunimo auditorijai, skatinti juos tvariai galvoti apie ateitį ir kurti inovatyvius sprendimus.