Vilniaus kolegija skelbia viešą konkursą eiti Kolegijos tarybos nario pareigas

2024-08-30

Nuo 2024 m rugsėjo 2 d. iki 2024 m. rugsėjo 30 d. skelbiamas viešas konkursas Vilniaus kolegijos Tarybos nario pareigoms eiti (Vilniaus kolegijos Akademinės tarybos 2024 m. rugpjūčio 29 d. nutarimas Nr. AT N-8).

Viešame konkurse gali dalyvauti asmenys, nepriklausantys Vilniaus kolegijos personalui ir studentams.

Konkurse gali dalyvauti kandidatai:

  1. turintys žinių bei gebėjimų, padedančių siekti Vilniaus kolegijos tikslų ir įgyvendinti Vilniaus kolegijos misiją;
  2. turintys aukštąjį išsilavinimą,
  3. neinantys pareigų kitų aukštųjų mokyklų valdymo ar savivaldos organuose.
  4. esantys nepriekaištingos reputacijos (kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo 5 straipsnyje).

Tarybos nariais negali būti Respublikos Prezidentas, Europos Parlamento nariai, Seimo ir Vyriausybės nariai, savivaldybių merai ir savivaldybių tarybų nariai, politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojai, Kolegijos direktorius, Kolegijos darbuotojai tiesiogiai pavaldūs direktoriui, Akademinės tarybos nariai, įstaigų, įmonių ar organizacijų, kuriose Kolegija visuotiniame dalyvių susirinkime turi ne mažiau kaip 50 procentų visų juridinio asmens dalyvių balsų, vadovai ir jų pavaduotojai.

Taryba yra Kolegijos strateginių reikalų valdymo organas, užtikrinantis jos atskaitomybę visuomenei, socialinę atsakomybę bei sparčią ir veiksmingą reakciją į aplinkos pokyčius.

Taryba atlieka šias funkcijas:

-suderinusi su Akademine taryba, teikia Vyriausybei teisės aktų projektus dėl Kolegijos statuto pakeitimų, reorganizavimo sąlygų arba likvidavimo plano, parengtus teisės aktų nustatyta tvarka;

-įvertinusi Akademinės tarybos nuomonę, tvirtina direktoriaus pateiktą Kolegijos strateginį veiklos planą,kuriame apibrėžiama jos misija ir vizija, numato turtinius, finansinius ir žmogiškuosius išteklius strateginiam planui įgyvendinti;

-įvertinusi Akademinės tarybos nuomonę,tvirtina direktoriaus teikiamus Kolegijos struktūros pertvarkos planus, būtinus strateginiam veiklos planui įgyvendinti;

-įvertinusi Akademinės tarybos siūlymus, nustato Kolegijos lėšų (taip pat lėšų, skirtų administracijos ir kitų darbuotojų darbo užmokesčiui) ir nuosavybės teise valdomo turto valdymo, naudojimo ir disponavimo jais tvarką;

-prieš 2 mėnesius iki kadencijos pabaigos arba nutrūkus įgaliojimams nepasibaigus kadencijai, taip pat kitais įstatymų nustatytais atvejais skelbia Akademinės tarybos rinkimus;

-įvertinusi Akademinės tarybos siūlymus, tvirtina Kolegijos direktoriaus rinkimų viešo konkurso būdu organizavimo tvarkos aprašą;

-renka, skiria ir atleidžia direktorių;

-svarsto ir tvirtina direktoriaus pateiktą Kolegijos metinę pajamų ir išlaidų sąmatą ir tvirtina šios sąmatos įvykdymo ataskaitą;

-tvirtina direktoriaus pateiktą Kolegijos metinę veiklos ataskaitą, kurioje aptariamas ir strateginio plano įgyvendinimas;

-rengia metinę savo veiklos ataskaitą ir ją skelbia viešai Kolegijos interneto svetainėje, taip pat kiekvienais metais iki balandžio 1 dienos ją pristato Kolegijos bendruomenei;

-atlieka kitas funkcijas, nustatytas Kolegijos statute ir kituose teisės aktuose.

Asmenys, norintys dalyvauti konkurse, iki 2024 m. rugsėjo 30 d.  16.00 val. (vėliausia dokumentų pateikimo data ir valanda) asmeniškai arba registruotu laišku Vilniaus kolegijos dokumentų valdymo skyriui (310 kab., Saltoniškių g. 58-1, Vilnius) turi pateikti:

  1. asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;
  2. aukštąjį išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;

kandidato į Tarybos narius anketą (1 Aprašo priedas);

Išsamesnės informacijos apie viešąjį konkursą prašome teirautis  tel. (8~5) 219 1600, el. paštu: viko@viko.lt, www.viko.lt