Tarptautiškumo strategija
Pagrindiniai VIKO tarptautiškumo plėtros tikslai 2021–2025 m.:
- Toliau plėtoti studijų proceso tarptautiškumą užtikrinant šiuolaikinį mokymo turinį ir naujoviškus mokymosi ir mokymo metodus, daugiausia dėmesio skiriant praktiniam studijų aspektui, lankstiems mokymosi keliams, mišrioms ir internetinėms mokymo ir mokymosi galimybėms, ankstesnio mokymosi pripažinimui, automatiniam mokymosi pripažinimui, įskaitant rezultatus, įgytus per „Erasmus“ judumą.
Siekiamas proveržis šioje srityje: dvigubo diplomo, nuotolinių programų anglų kalba plėtra, pritraukiant užsienio studentų, studijų prieinamumo plėtra per skaitmenines sistemas, aukštojo mokslo prieinamumo gerinimas studentams iš mažiau tradicinių, nepalankioje padėtyje esančių ir pažeidžiamų tikslinių grupių.
- Toliau plėtoti studentų ir darbuotojų kompetencijas pasitelkiant tarptautinį judumą, „tarptautiškumo namie“ veiklas, įskaitant laikiną ar nuolatinį užsienio ekspertų įdarbinimą mokymo ir mokymosi srityje, organizavimą ir aktyvų dalyvavimą tarptautiniuose renginiuose, nuolatinį užsienio kalbos ir tarpkultūrinių kompetencijų ugdymą.
Siekiamas proveržis šioje srityje: studentų ir darbuotojų kompetencijos XXI amžiaus iššūkių ir suinteresuotųjų šalių lūkesčių kontekste.
- Toliau plėtoti efektyvią strateginę partnerystę dalyvaujant bendruose tarptautiniuose projektuose, tarptautiniuose aukštojo mokslo ir profesiniuose tinkluose, diegiant naujoves ir vykdant plėtrą, atliekant į vartotoją orientuotus tyrimus.
Siekiamas proveržis šioje srityje: ekspertinių žinių bei patirties gilinimas bei dalijimasis su Europos Sąjungos partneriais ir už jos ribų – kūrybiškumo platforma, projektų valdymas, mokymas ir mokymasis.
- Toliau plėtoti daugiakultūrę studijų ir mokslinių tyrimų aplinką pasitelkiant draugišką organizacinę kultūrą ir investuojant į finansinius išteklius į fizinę ir elektroninę aplinką.
Siekiamas proveržis šioje srityje: paramos studijoms paslaugų ir judumo valdymo skaitmeninimas.
- Pasiekti reikšmingą tarptautinį įstaigos matomumą, pripažinimą ir reputaciją, orientuojantis į tvarų vystymąsi visoje institucinėje veikloje, vykdant regioninę veiklą, tenkinančią darbo rinkos poreikius.