Rinkodaros idėjų mugė Verslo vadybos fakultete – daugiau nei 80 originalių sumanymų po vienu stogu
2016-01-25
Rinkodaros diena Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakultete šiemet jau vienuoliktą kartą sukvietė antrakursius į Rinkodaros idėjų mugę. Komisija, sudaryta iš Fakulteto ir verslo įmonių atstovų, turėjo progos įvertinti daugiau nei 80 originalių idėjų. Verslo atstovai, apsilankę renginyje vienbalsiai sutiko, kad dauguma studentų idėjų – aktualios, turinčios potencialo, perspektyvios, nesunkiai įgyvendinamos praktiškai ir galinčios atnešti finansinę naudą ateityje.
Po ilgų svarstymų, remiantis griežtais kriterijais, 9 komandos paskelbtos nugalėtojomis:
- Viešbučių ir restoranų verslo studentų komanda tapo viena nugalėtojų, pasiūliusi „Save time“ projektą – sensorines lempas, kurios išduotų, ar yra laisvų staliukų restorane: jos skleistų žalią šviesą taip įspėdamos jog sėdima vieta yra laisva;
- „Air Soft De_Dust 2“ – tarptautinio verslo studentų komandos idėja – analogų Europoje neturinčios šratasvydžio trasos įrengimas ir šratsvydžio renginių organizavimas;
- „TripMate“ – elektroninio verslo studentų komanda, sukūrusi interneto platformą, kuri bendraminčius suburtų į vieną vietą ir padėtų leistis į nepamirštamas keliones kartu;
- Tarptautinės prekybos komanda „Kaip namie“ sudomino komisijos narius, pasiūliusi augintinių savininkams antrus namus jų gyvūnams;
- Turizmo vadybos studentai nugalėjo pasiūlę „Išbandyk viską“ idėją – trijų dienų maršrutą po Dzūkiją, išbandant įvairias keliavimo priemones – plaukimą, oro balioną, arklio tempimą;
- Įstaigų administravimo studentai išsiskyrė pasiūlę unikalų, Lietuvos rinkoje analogų neturintį produktą – šildomas pirštines, padengtas laidžia medžiaga, kuri leidžia naudotis ir prietaisais, su jautriu ekranu;
- Reklamos vadybos studentai – komanda „Raglama“ – pristatė reklamos paslaugas ant automobilių „ragų“. Nauja reklamos erdvė leistų klientams pigiai ir veiksmingai reklamuotis, o žmonėms užsidirbti papildomų pinigų;
- Tarptautinio verslo studentai anglų kalba „Miglė“ kompanijai pasiūlė patobulintą interneto svetainę;
- Turizmo vadybos studentai anglų kalba SUP „Laisvalaikis“ – kvietė į unikalius mokymus irklentėmis ežere.